poniedziałek, 25 lipca 2011

25.07.2011r. - Halemba Arbeitslager Klauschwitz III



Halemba Arbeitslager Klauschwitz III by 19Miki99 - kesz zmotywował nas do dłuższego spaceru przez las prawie wprost na kesza. Tym razem Halembskie drzewa ochorniły nas przed sarnami, zającami i inną zwierzynom, za to mieliśmy okazje przedzierać się przez gąszcz dwumetrowych pokrzyw i 'teren [bardzo]  chroniony' elektrowni Halemba ;P Miejsce prawie znalezione bez GPSa... Kesza namierzyłam względnie szybko, powoli się wpisywałam do logbooka, robiłam fotę siedząc dokładnie nad ukryciem (jak wiadomo nie jest to jakoś szczególnie schowane miejsce), a Bogdan z Wojtkiem chodzili w koło mnie szukając dalej ;P Miałam nadzieję że uda mi się go schować, a oni będą szukać dalej, ale zabrakło paru sekund ;P TFTC, miejsce ciekawe acz dotąd nam nieznane...


Waypoint: OP3B27

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz